menu Request
×

Yg - Who Shot Me MP3 dan Lirik Lagu

111 views
Chord gitar tidak tersedia.

Lirik Lagu

who shot me?
motherf-cker who shot me?
i don't know
who shot me?
motherf-cker who shot me?

i'm like d-mn
did the homies set me up?
cause we ain't really been talking much
i know that sounds sick
my thoughts dark as f-ck
like the barrel of the pistol i saw when he sparked it up
prolly was mad as f-ck when i walked out the hospital
stupid -ss motherf-ckers
thinking they was going to stop gizzle
had my pops mad
my momma sad, my sister feel bad
my lil bro still mad
somebody got to pay for that
my granny's prayers work
cause it could've got worse
i'm talking pictures on the shirt
when the shots went off i thought the spot was deserted
but nah everybody in the spot was just nervous
i don't like that
nah i don't like that we can't go right back
so many n-gg-s ready to go
we can go war with iraq
they knew the code to my gate
that was awkward
answer this i got a million dollars

who shot me?
motherf-cker who shot me?
i don't know
who shot me?
motherf-cker who shot me?
motherf-cker who shot me?
i don't know
who shot me?
who shot me?

maybe it cuz i f-cked jamal b-tch
and i knew if he found out
her scary -ss was gon tell him about my hideout
yeah they really came to the front door
but luckily we had [?] [?] in this night out
or maybe it was the n-gg- that i socked out
when he hit me first i shoulda been knocked out
all these maybe maybe maybe maybe's
i'm about to say f-ck it and start squeezing without aiming
i got trust issues if i don't f-ck with dude
my body language gon tell him i don't f-ck with you
i can't sleep at night this sh-t unbomftable
having nightmares of me coming for dude
having a hard time putting together two and two
they was in a brand new truck
somebody sent them dudes
they knew the code to my gate that was awkward
answer this i got a million dollars…

who shot me?
motherf-cker who shot me?
i don't know who shot me
who shot me?
motherf-cker who shot me?
motherf-cker who shot me?
i don't know who shot me
who shot me?

staring out the window
smoking on this indo
cuz i don't know who did it
but i know this
bullets don't just go where the wind blows
and it always comes from up close
but they can't stand me tho

like my mama asked this n-gg-
like “boy what's wrong with you”
motherf-cker shot me, nah mama
none of these motherf-ckers can stop me, nah mama
just got to walk it off mama
who shot me?
after all the wicked sh-t i did
i knew karma was gon catch up with a n-gg-
(hey n-gg- what you doing?)
d-mn, i ain't know it was gon' happen like this
(n-gg- watch out, n-gg- you ain't coming in here)
some n-gg- really tried to set me up
i know sh-t get wicked in the street sometimes
like i said “you never know when it might brack off”
but i guess god has some other plans for me
cause that sh-t ain't stop me

Link Download Lagu MP3

Download

Baca selengkapnya ›
Incoming search

chord gitar Yg mudah, kunci gitar Yg, chord lagu Yg - Who Shot Me, chord dasar Yg - Who Shot Me, chordtela Yg - Who Shot Me, chordseasy, ukulele, ultimate guitar, lirik lagu Yg - Who Shot Me, download lagu Yg - Who Shot Me mp3

Disclaimer

Lirik Lagu, Chord Gitar, dan Video Youtube yang tersedia atau ditampilkan di atas hanyalah untuk tujuan pembelajaran dan referensi saja. kami juga tidak menyediakan link download mp3 maupun video, tonton video youtube dari Yg di youtube: https://youtube.com/watch?v=mgEDgAWvS6c

Lirik Lagu Terkait

Koleksi Lagu Lainnya dari Yg

Chord Lagu Lainnya

Sedang Dicari

Pengguna lain juga sedang mencari